fredag 20. april 2012

For 2. gong i år.....

møtte vi på ein slik kar....


På veg til Svistølen i Naustdal forrige søndag, heldt eg på å trakke på denne! Vi har nesten aldri møtt orm på alle våre turar - berre 2-3 gonger tidlegare. No er det 2. gongen i løpet av ein månad!

Håpar ikkje det er eit teikn på at det er ormeår..... Heldigvis er det framleis så tidleg på året at dei er kalde og lite bevegelige, så vi kunne stå å studere den litt før vi gjekk vidare. Litt fasinerande er det å sjå på dei - trass alt..... så lenge dei held seg i ro!

På søndag ventar det flott venetur til Atløy der vi skal gå "Atløy over". Har ikkje vore der før, så det gler eg meg veldig til! Forhåpentlegvis så kjem det nokre bilete frå turen her på bloggen også :) Ha ei fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!